čtvrtek 6. listopadu 2008

Soutěž v Lowell, MA


Tak máme za sebou druhou soutěž a byla zase v něčem jiná než ta první.. Ze začátku jsem byl trošku naštvanej, že musíme jed na hotel už v Pátek večer, prtože jsem měl jít na Halloween party!! No ale v sobotu rano jsem byl poměrně rád ( mohl jsem si alespoň trošku přispat).. Začínal jsem se studentkou tancovat už v 11.. Jmenuje se Alaina je jí 16 a tancovali jsme Swing 2x a oba tance jsem vyhráli.. Male jsem ale ten druhej nenastoupil, +ž když mě volali tak jsem tam šel, zakecal jsem se tam Honzou ( čech a učitel z jiného studia).. No pak jsem meli strašně moc času, tak jsem si s Gabkou došli na jidlo ( dala si burito v kterem byli rančata, které nejí tak je vyndavala asi hodinu vidlickou.. hihihi)..

Naše soutěž

No a večer jsme začínali mi. První soutěž co jsme tancovali byli rising stars.. Bylo asi jenom 8 párů, ale kvalita byla lepší než ve Stamfordu ( nebyl tu ale Paul :-), škoda chtěl jsem mu to vrátit za ten Stamford).. Gabka hodila držku v prvním tanci. Zamotala si podpotek do šatů a bum... Nakonec jsme zkončili 2. před náma byl jenom nějakej Číňan původem z Německa ( ale tancoval fakt celkem dobře).. No a pak jsem měli asi 3 hodiny pausu... No to je na tom asi nejhorší když čekáš.. Pak jsem nastoupili na Open Adult.. V téhle soutěž si Gabina zase pro změnu zablokovala krk tak, že jsem na ní řval od samby že jestli bude brečet, tak že ji zmlátim... Vydržet nebrečet jí drželo až do Jivu.. Tam pak celou dobu řvala. ale bavil jsme se pak s porotcema na party pro Profi a říkali, že to ani nevěděli.. Tuhle soutěž jsme skončili n a 3. místě, ale porazili jsme toho Číňana ten byl 4... Dobře mu tak...

Sobotní noc

Po tancování jsme šli na Profi party.. Tam jsme se s Honozou dali pár pivek a když končila tak jsem došel na pokoj pro lahev Morgana co jsem koupil a dali jsme ji ve dvou na recepci... No byli jsme oba moc pěkný.. Nepamatuju si jak jsem se dostal na pokoj ( asi výtahem.. Gabina říkala, že na nás vyběhl nějakej černoch, že děláme bordel a když nás viděl jak vypadáme tak nám akorát popřál dobré ráno a hrozně se smál... No pak jsem si dal vanu a hlavu asi tak 4x do hajzlu a šel jsem spát...

2 hodiny spánku žádná sláva

Asi po dvou hodinách spanku jsem musel vstávat... FUJ FUJ.. Tancoval jsem ráno s Stef 21 let... International Chachu a Rumbu.. NEw comers a Pre-Bronz ( něco jako Hobby a D) No taky jsme všechno vyhráli... Ale nebyl jsem si ještě moc jistý s mojí stabilitou, ale byl to jenom basic.. No a asi o 2 hodiny později jsem měl Jennefer 24 let na open Gold 1 a OG2.. Něco jako B.. Nebylo to uplně super ( trenuju jí asi 3 týdny), ale taky vyhrála postavil jsem jí kousek něčeho z Pelhřimova.. Pak jsem šel zabalit věci na pokoj mezitím co Gabina tancovala Smooth se studentem byla 2x první.. Odstěhovat věci do auta byla uplně nejvíc namáhavá práce... Pak jsem chtěl jít do bazenů, ale nechal jsem všechny klíče od pokoje na pokoji, tak jsem šel zpět na sál.. tam jsem si sednul do koutu a zalomil to...

Shrnutí nakonec....

- vyhráli jsem všechno se studentama co jsme mohli
- Byli jsem 2. na Rising Stars
- Byli jsem 3. na Open Adult
- Už nikdy nebudu pít před soutěží

Žádné komentáře: