středa 22. října 2008

Po delší době zase něco..


Tak koukám, že se dostávám do stejného stadia jako Martin, který na blog psal strašně moc info ze začátku a teď tam má aktuální tak možná dva měsíce starý příspěvek... a u mě to začíná taky.
No třeba tento příspěvek rozepsal jsem ho ve 2 a teď je 6 a ja teprve pokračuju a mám jenom 2 řádky...

Tak Už je za náma soutěžní euforie a připravujeme se pomalu na další soutěž, kterou máme ji přístí týden 1.listopadu v Lowellu MA ( pro moji Babičku je to nalevo a trochu nahoru od Bostonu v Atlasu). Jo a taky na této soutěži budeme tancovat se studentama. Ja mam 3 studentky 16,21,24 let a budu tancovat swing ( american rhytm)a rumbu a chachu ( international). Taky budeme tancovat rising stars a Open s Gabkou tak snad dopadneme nejak dobre a privezeme si nejake penizky i z nasi souteze.
Jinak ve studiu je vše při starém máme víc lekcí minulý týden jsem měl 15 lekcí a tento je to trochu slabší jenom 9, ale je to díky tomu, že dva páry mi odjeli na dovolenou tak snad to bude lepší další..
Jo taky už jsme poslali všechny dokumenty co potřebujeme k Visum a už jenom čekáme kdy nám dají nové statusy..
A vlastně ještě jsme byli pařit v Bostonu... Bylo to celkem prdel ( pro mého dědu, když to bude číst tak to byla sranda)... Neumíte si přestavit jaké to je, když řídí někdo kdo má novou navigaci a nechce jí vůbec poslouchat ( a jestě je to ženského pohlaví).. Emily byla fakt dobrá jezdili jsme asi hodinu po Bostonu než jsme našli správnej bar...Pak jsem dali pár pivek a vše hned vypadalo lépe.. :-) ( pro Láju měl jsem třeba ostružinové pivo a taky pivo z dýmě se skořicí.. ale pořád čekám na ten sud od tebe)
Ohledně Hallowenu, měli jsme jít na party, ale máme soutěž druhý den tak jdeme tak leda do .... hotelu, protože tam musíme být už den předem, aby jsme nemuseli vstavat ve 4 rano... Party bude stejně asi na hotelu budou tam nějaký lidi co jsme se seznámili ve Stamfordu tak to bude taky asi dobrý ( mami!! vidíš nenapsal jsem prdel)..

To je asi všechno.. Doufám, že přístí příspěvek bude za kratší dobu...

Žádné komentáře: