úterý 25. listopadu 2008

Po delší době zase nějaké info o tom co dělám

Tak už´je to asi měsíc co jsem psal o Lowellu a soutěži. Co se za tu dobu odehrálo? Nic moc jenom mi jednou nechtěli prodat pivko v liquer shopu a další prkotiny tomu podobné...

Také jsem dostal list oblečení pro Filípka se slovy bez toho se nevracej. Tak jsem byl nakupovat!! Dostal jsem od katie ( kolegině ze studia, která pracuje v GAP) slevu 30% což udělalo po dokončení listu asi 100 dolaru což celkem potěší. Oblečky jsou super cute a Filip bude fakt frajer jenom doufám že si je trochu užije a nevyroste z nich během týdne... :-)

Jinak měl jsem narozeni!! Kdo si na mě vzpomněl tomu děkuju, kdo ne tak mám u něj panáka :-) ... Narozeniny byly celkem vtipný protože jsem měl oslavu z jednou mladou studentkou slavila 82 let.. Na party v patek ( pracovní party, kde tancuju se studentama) jsem udělali ukázky spolu. Tanovali jsem polku, protože je to její nejoblíbenější tanec!! celkem prdča.. Pak jsem dostali dortík a nějaké dárky od studentů...
No a večer jsem šel na kulečník s Gabkou a Honzou, kterej přijel na pokec. Byla to prdel komentovat všechny v češtině.. No tak jsem si dali pár pivek a nějakej drink. Noa když jsme přišli domu tak Gabina měla celkem jazzové ručičky.. Pavel ještě nespal, tak myslím že se celkem pobavil.

Jo málem jsem zapomněl také jsem začali chodit na hodiny angličtiny. Je to celkem sranda moje učitelka se jmenuje Ashley a je jí 25.. Dala mi super typ na posilku tak jsem začal chodit do posilky a nejlepší na tom je, že platím měsíčně jenom 10 dolarů a mam v tom solarko a hodiny posilování s trenérem zdarma..

Ale zpět k mým narozenimám měl jsem celkem fajn oslavu protože nás Linda s Pavlem vzali na Cape Cod! Máme tam pronajatý apartment přímo na pláži a ráno když se probudím tak koukám přimo na ocean.. Akorat jednu věc by to tam hctělo změnit teplotu počasí.. bylo tam okolo 0°C což bylo super tak na rukavice kulicha a podvlíkačky ( ty jsem si tam taky koupil a ty rukavice, byla fakt kosa). už se těším na jaro až se tam pojedu zase koupat...
Jinak pozítří je Thanksgiving (díkůvzdání) tak se vracíme na 3 dny na Cape cod a navštívíme Aunty Ann a uncle Vorena ( nevím jak sejeho jméno přesně píše). Ty dva jsou strašně vtipný uncle je totálně hluchej a Aunty Ann zase nemůže moc chodit..

Jinak se už pomalu začínám připravovat domů.. Doma to bude asi hodně divoký.. Začínám nakupovat vánoční dárky a balit si kufry...
takže všichni kdo se mnou chcete potkat, ožrat, vynadat, dát přez hubu nebo nějaké další nápady tak se klidně ozvěta na mail...

Žádné komentáře: