neděle 5. října 2008

Zatím nejlepší týden v USA


Tak máme za sebou super týden a ještě lepší víkend.. Tento týden se toho událo strašně moc v pondělí jsem dostali potřebné dokumenty k tomu, aby jsme začali řešit naše statusy na visech.. V úterý jsme je poslali našemu právníkovi do New Hamphire a zaplatili zbytek za private process a filing fees pro immigration office ( dekuju vsem co nám poslali potřebné dokumenty a mohli sehnat nebo napsat reference). No a ve čtvrtek večer jsme se sbalili a nervózně očekávali cestu a prostředí naší první soutěže v USA.

Cesta na soutěž

Oba s Gabkou jsme se už moc těšili, protože jsme nebyli strašně dlouho na soutěži a nevědeli jsme jak vypadá level tanečních párů v profi a v USA. Známe jenom jeden pár ze Švýcar (co ted skoro bydli v praze- posilejte Honzikovi a Laure SMS do star dance ) a dalsi top pary ( Brian, Malik....tem nic neposilejte). Takže jsme to pořád řešili a proto jsme šli spát vlastně až v pátek ve 4 a vstávali v 6 ( jenom dvě hodiny a nezaspal jsem jako v Bělehradě - měl jsem totiž hlasitej budík ADÉLKO :-D ) No cesta tedy vypadala následovně pamatuju si akorát jak jsme přejeli z MA do RI ( hranice jsou tu super cedule opouštíte MA, vítejte v RI) a první dopravní záctu v Providence (hlavní město RI) a pak jsem si dal do uší Ipod a probudil jsem se až na Gas, kde si Pavel šel koupit s Lidnou snídani ( my s Gabkou jsme odmítli a chrápali tam dál v autě..) další probuzení proběhlo až ve Stamfordu (CT) skoro u Hotelu.

Hotel a první den


No musím říct, že celkem když jsme přijeli k Hiltonu, kde se soutěž konala. Linda nám vyřídila pokoj uplně super. Dvě velký postele, koupelna s vanou a mega velka LCD televize ( no oproti ubytovaní v Česku kde jsem na pokoj dostali mega malou televizia ještě nez dálkový to bylo pro mě uplně bomba...) Vybalili jsem si věci a šli se podívat dolu na parket, kde se tancovali už soutěže Pro/Am ( profesional a amater = Učitel a student - rozdál mezi soutěžema v Evropě budu se to snažit později vysvětlit...) V pátek tancoval jeom Pavel s jednou studentkou Smooth a my jsme měli čas se seznámit s nějakýma lidma a aklimatizovat se a pomalu se připravovat na naší sobotní soutěž ( prostě jsem se flákal v hotelu a koukali na tancování). Potkali jsme tu Honzu z Nordwoodu co nás seznímil Klimoš, tak byal fakt prdel). Vždycky když tancoval okolo nás tak jsme na něj řvali něco česky a tak.. No musím, říct že tancování se studenty není žádná prdel přijde mi lehčí učit pár naž tahat studenty na parketě a snažit se aby to nějak vypadalo... hlavně když jedeš třeba 20 tanců v jednom kuse bez přestávky... ( Uvidím jak to vůbec dám... asi chcípnu). Odpolko jsme si dali oběd a pak jsem se jenom flákali televize, spánek atd.. 3li jsme spát asi v 10..( nevím to přesně usnul jsem u telky...


Vstávání a pravidla soutěže

Vstát v sobotu byl celkem nářez jsem zvyklej vstávat v 11 hodin a musel jsem vstát už v 7:45, protože jsem chtěl vidět jak naši studenti tancujou na soutěži. Nejdřív hráli hymnu USA to byl první skoro průser koukal jsem někam do prdele a neposlouchal co říká speaker, takže když ji začali hrát tak jsem seděl, ale hned mi to došlo tak jsem vyskočil jako čertík… No asi po hodině jsem si šli dát snídani ( napsal jsem ji na Lindu vlasně všechno za nás platilo studio jako za trenéry- hotel, jídlo, cestu) a pak jsem šli česat a malovat dvě studentky na ballroom ( Já je česal a Gabka malovala). No měl jsem s toho celkem strach jak to dopadne ale vypadali celkem v pohodě...
Pak jsem zase zapluli do pokoje ja na telku a Gabka se připravit na její první soutěž ze studentem..
Teď něco k pravidlům soutěží Pro/Am . Student si může vybrat tance, ve kterých chce soutěži ( za každý tanec, který odtancuje platí poplatek tj. startovné s svého učitele, který s ním tancuje) je hodnocen v každém tanci buď kříže nebo známky podle počtu párů ( na parketě může tancovat i více věkových skupin dohromady, každý porotci pak pískají jenom určité skupiny př. porotci A,B,C,D,E, jenom 20-30let porotci F,G,H,I,J, jenom 30-40 let). Po odjetí určitých tancu je vyhlášení ( to bylo vtipný), každý učitel stojí na parkete se svýma studenty ( takový malý gangy) a chodí se studentama pro malí nálepky s 1st, 2nd nebo 3rd. Tyhle nálepky si pak studenti lepí na svoje Plag, kde mají svoje jméno atd.. Svoje trofeje. Dalé je taky soutěž mezi učiteli, kdo má nejvíc entries dostane price money i za tohle a taky nejúspěšnější student v každé kategorii ( když jsem viděl kolik rozdávaj peněz, tak jsem si říkal, že za jednu soutěž tady by se dala udělat tak 10 v ČR..), taky dávaj prachy za nejúspěšnější studio, a Profi taky za místa ve finále většinou 1.-5. Místo a to se ještě násobí koeficientem , který je úměrný určitému počtu entries …
Gabka a první soutěž se studentem
Takže po mém flákání u televize následovala nervóza z toho, že Gabka bude tancovat s někým jiným a s toho, že i ona je z toho nervozní… ‚( je to celkem těžký, když poseru já něco- to se děje celkem často tak je na to už zvyklá a já se nějak srovnám, ale když tancuješ se studentem a on to posere a tak to je blbí musíš ho nějak srovnat a snažit se u toho nevypadat jako píča…) Jo další rozdílná věc v USA na soutěži většina Profi párů má svůj pokoj, takže nepoužívá šatnu. Je to super, převlíkneš se v klidu na pokoji a dojedeš si dolu jenom zatancovat.. No s Gabkou jsem dorazili dolu si pul hodky predem, protože Ed ( student) byl totálně nervózní, takže my jsme se hodili do klidu a snažili se ho dostat do klidu taky.. No zatancovali spolu všechny tance, Gabka se v každym tanco zahákla do stt šatů co měla půjčený od Lindy, byli trošku dlouhý, i když je trošku zabrala předem, no upravili jsem to ještě spendlikama, ale bylo to stejne na pikaču.. takže dala všech 5 tanců přebrala 2 první a 3 druhý místa (tedy Ed je přebral hodnotí se student, ale záleží na tom jak tancuje učitel, aby nevypadal jako blboun).

Naše první soutěž a moje mega nervóza

Mám za sebou už přes 100 soutěží jenom minulý rok jsem jich měl 16 ( dělal jsem totiž tabulku výsledků pro právníka proto to vím.. hahaha), ale když jsem se dozvěděl, že budu tancovat s Paulem Killickem ( jeden z mých dřívějších vzorů, teď už je to kolega chápete.. jo a můj vzor je přeci Jenda Klimoš a moje tajná láska (sorry Adélko) Laura.. to přeci všichni víte jo už jsem vám řekl ať jim nezapomenete poslat hlasy do Star Dance.. ) tak jsem se mi z toho trošku rozklepali kolínka, ale na druhou stranu jsem se na to strašně těšil… bylo to poprvé co jsem ho viděl naživo znal jsem ho předtím jenom z Tokia, kde tancoval ještě z Hanou ( teď s ni tancuje Slavik). No tak jsem byl malinko nervozní v programu na semi byli jenom on a nějaký další páry ( půlka Rusáci a další jména páru tak alespoň zněla)… No takže to jak jsem měl v plánu chrápat celý odpoledne tak jenom čuměl na telku a bavil se tím jak Gabka řeší, že je strašně málo černá ( ty vole to už na sobě měla 2 spraye tanu- byla jak čokoláda) tak jsem dal vanu a vydal se dolu koupit další dva. Cestou jsem se zastavil na sále, kde byla přestávka před večerním programem (a zrovna tam tancoval Paul a trénoval). No koupil jsem dva tany a makal na pokoj hodil se do tepláčků a makal dolu se rozhejdat taky. Byl jsem z něj fakt uplně vyjetej ani nevim jestli tancoval tak super, ale pořád to byl Paul Killick asi jako když jsem poprvé tancoval s Vescovem taky jsem vůbec nevnímal jak tancuju já, ale byl to super pocit být na parketě s ním nebo když jsem viděl poprvé Klímu.. No jsem s toho vydřenej ještě dneska a myslím, že ještě budu. Trenoval jsem jenom ja, Paul a ještě nějaký japonci…

Pak jsem přijel na pokoj ty vole nevěděl jsem, že je nebezpečný nechat Gábinu hrát si semotnou ve vaně se dvěma novýma Tanama.. Mess!!!! Byl jsem pryč hoďku a mezi tím koupelna nebyla bílá ale hnědá včetně ručníků závěsu, mýdla a Gábiny. Řekla mi ty vole jseš nějakej bílej.. Tak jsem se učesal naplácal svůj make-up a Gábina na mě dal ještě nějakej pudr.. Byl jsem ji už trošku blíž (barvou pleti…) . No a tak jsem na sebe v klidu hodili taneční hadry, Gabka si je hned zasrala tak jsem je ještě pral na ní ( nebylo to zase úplně tak hrozný ).. sbalili jsem si piti a botičky a vyrazili. Dole jsme si ještě dali dva tance na zahřátí a pak šli na chodbu a čekali. Dostali pozvánku do Bostonu na soutěž a Linda s Pavlem nás seznámili s nějakýma lidma.. Tancování pohodička klasika (chacha to jsem byl nervozní, samba ta už byla lepší, rumba byla fajn , no a pak to přišlo Paso fyzička v prdeli a už jsem jenom dřel, před jivem jsem se musel napít..).. Připadal jsem si strašně trapně všichni mi přišli uplně v pohodě s fyzičkou..

No a pak to přišlo vyhlášení výsledků

Ty vole už jsem byl na chodbě nadával jsem si jenom v duchu, protože jsem nemohl dýchat a snažil se nepoblít (když se spojí fyzička a psychika proti tobě tak je to v prdeli).. Přišel k nám týpek co kontroloval v jaký skupině tancuješ a říká jdeš na vyhlášení výsledků.. Ty vole.. No tak jsem přišel po mě přišel ještě Killick, asi taky nemohl stejně jako já :-D ….. No a dál se přikládám výsledky finále aby jste pochopili, proč to pro nás s Gabkou byl zatím nejlepší týden v USA….
Vysledky finale:

1. Paul Killick & Oksana Zoloterevskaya England
2. Nikolai Shpakov & Tatiana Banko New York
3. Tomas Vasicek & Gabriela Coufalova Massachusetts
4. Mario Shonieczny & Mary Jester Illinois
5. Sergei Slussky Polina Kirillova Maine



Pak jsem sel na pokoj a tam jsem se dvakrat poblil byl jsem uplne mrtvej fyzicky, dal vanu a sel jsem koukat ještě na Honzu a Martinu jak tancovali showdance a pak jsem šli na párty pro Profi, no tam jsme se s Honzou rozhodli, že si půjčíme nějaký pivka na cestu ( vzali jsme celý kartáč..) a šli chlastat na recepci ( to už bylo asi 3 ráno a USA všechny bary zavírají v 1.) byli jsme tam 4 češi a jeden mexičan, pak se k nam přifařili nějaký suckers ( MC Donald´s kids) no a v 5 jsme šli na parket a pařili tam ještě hodinu…

Report z víkendu
1. První soutěž v profi za náma
2. První finále
3. První bedna
4. První prachy za soutěž
5. Nový známý
6. Nový pravidla- na další soutěž, alespoň jednu flašku sebou jako reservu na pozdní hodiny… :-)

Žádné komentáře: