pondělí 1. září 2008

Další víkend, další zkušenosti

Tak mám za sebou již třetí víkend a zase jsem o něco chytřejší.. Co se událo tento týden. tak v Pondělí to byl pro mě asi nejvíce důležitý den, protože jsem svojí první red lesson ( to je zkušební lekce pro nové studenty, aby se mohli rozhodnout jestli si koupí nebo nekoupí kurz). No musím se přiznat, že jsem byl trošku nervozní, ne z učení, ale z toho abych jim prodal v angličtině ten kurz a udělal si tak první vlastní studenty.. Přišel pár kluk Manuel( připomínal mi trochu Abdula Frintu) a Holly jeho kočka.. Lekce byla celkem prdel, dělali jsme sami blbosti, takže nervozita byla pryč.. Po této lekci jsem dostal hned druhou Red Lesson. To byl pár Donna a  Dennis. Obou je tak okolo 50 a působili na mě, že Donna strašně chce tancovat a Dennis to dělá rpoto, aby měl od ní doma klid. Na konci lekce mě, ale překvapili, protože se mě Dennis zeptal, jestli může koupit víc lekcí než 6.. Celkem jsem čuměl.. naplánoval jsem jim 2 lekce týdně a přes přístí týden jim prodám další program... Tak to bylo moje úspěšné obchodní pondělí...

Úterý Klimoš je tady

V úterý ráno jsem si vyzvedli u jedné naší studentky mistra Klimenta.. Hned jak jsem ho uviděl, tak jsem na sebe začali hned hlasit nějaký kecy.. a dělali jsme si srandu z Lindy a Pavla.. Fakt jsme si to užili.. Proběhli i nějaké lekce a večer pivka.. Prostě jako doma...

Zbytek týdne byl poklidný o víkendu nás čekalo nakupování, protože v pondělí je svátek práce a na svátek práce se přeci nepracuje... tak děláme doma party.. Už se těším mělo by přijít asi 30 lidí tak bude sranda... Let´s Drunk and screw.... ( NEBOJ ADELKO JSEM HODNEJ...)

Žádné komentáře: