pondělí 18. srpna 2008

Franklin a první týden


Tak je pondělí a mám za sebou první týden v USA. Už si pomalu začínám zvykat na všechno nové co je kolem nás. Když se podívám zpětně je to celkm sranda to co jsem považoval ze začátku za divné jak mega borůvky a mega auta a všechno ostatní co je tu "HUGE" tak mi přijde po prvním týdnu celkem v pohodě. Samozřejmě, že se otočím, když kolem mě projede nějaká stará amerika ( Adélko myslím auto), ale už s toho nejsem tak vyplesklej, jako před týdnem.

Co nás všechno potkalo tento týden

Tak za prvé se musí zmínit o Pavlovi a Lindě, jsou opravdu moc fajn a moc nám to tu usnadňují. Pak jsme se seznámili taky v WENDY a KATIE. Obě dvě jsou trenérkami v našem studiu a jsou taky super, hlavně Wendy. Má malou dcerku, která má teprve 10 měsíců a už učí sice nej večer, ale i tak je to záhul. Jo a hlavně nám hned upekla cokies na přivítanou.

Hned druhý den nás čekalo učení lekce jsou tu trochu rouzdílné než v Česku. Dají se rozdělit do 3 skupin coaching, individual a split lesson. Coaching je jako v ČR trenujete pár, individual to máte svojí studentku a tančíte a učíte s ní a split lesson je když si pár rozdělí dva trenéři a učí stejnou věc chlap ženskou a obráceně a na konci lekce je dáte dohromady...

Naše učení je převážně coaching, Ale já už mám svojí první studentku jmenuje se Despina Gray a je jí 62 let. Je původem z Řecka a je s n celkem sranda. Na první lekci se mě pořád ptala jestli může bejbat bokama.... :-)

Další nová věc je, že mám nový učet. Někteří lidé si dělají účty na Seychelských ostrovech nebo u Laury ve Švýcarsku, ale já jsem si ho udělal v USA.. tak kdyby jste mi chtěl někdo poslat nějaky prachy tak vám rád pošlu číslo... Musím říct, že slečna v bance byla moc fajn.. ne jako v ČR v bance...

Pak nás čekala v pátek naše první pracovní party. Jedná se o takový practice, kdy přijdou všichni studenti a trenéři s nimi zkouší to co dělali na lekcí.. No spíš mi to přišlo, jako tančírna, kde každá bába chtěla zkusit jak ten mladej z čech vůbec tancuje.. Přišla i Despina s manželem on byl mov fajn. Vždy, když jsem přišel pro Despinu tancovat tak se zvedl a vždy, když jsem ji vracel tak taky... Bylo to oc fajn a moc se mi líbilo jak se choval... Pak jsem absolvoval hromadu rozhovorů a řekl jsem jedný slečně změněný americký jazykolam a když jsem si to pak nechal přesně přeložit protože "people pintle" není lidská plena ale lisdkej peni... No myslím, že celkem koukali..

V sobotu nás čekaly slíbené borůvky... Čekal jsem, že pujdeme někam do lesa.. Ne v AMERICE  se chodí na borůvky do sadu.. přijeli jsme na parkoviště před sad tam jsem každý dostal kyblík s pytlíkem od majitele sadu a pak jsme šli na borůvky. Fakt jsem v životě neviděl borůvky, ktery bych mohl zbírat přímo do pusy a nemusel u toho ležet... ( doufam, že se mi podaří sem vlažit foto).. Pak nás čekal nákup.. BYlo to celkem prdel protože oni tady mají vždy dvě ceny jedna je za balení a pak je vedle kolik ty stála pound...

No a v neděli jsme měli Showcase.. Do hotelu jsem přileji asi 2 hodiny předem a zjistili jsme, že pan co stavěl sál byl stejně chytrej jako Vlasák v Říčanech ( člověk co v Říčanech dělá správce kulturáku a je tam naprosto na...). takže museli předělat sál znovu podle plánku, který jsme jim dali už ve středu... pak proběhli zkoušky všech studentů a pak se jala showcase.. měla 4 části a mezi nimi bylo general dancing. My jsme byli to 4 část... bylo to celkem fajn a měl jsem za úkol něco říct mezitím, než se Gabina převlíkla.. No musím se pochválit dal jsem i dva nebo tři vtípky a nebylo to zase tak špatný.. Pak jsme už dokončili show a dali si tam se všema večeři.. Čekalo mě pak několik tanečků se studentkama no co dneska si už zabukovali lekce.. Tak to bylo alespoň k něčemu...

Dnešní dopoledne bylo super bylo tu přes 30 stupňů a celé dopoledne jsem se opaloval bylo fakt moc fajn...

Žádné komentáře: